“Nie ma innego ćwiczenia, a na pewno nie jest to ćwiczenie na maszynie, które stymuluje centralny układ nerwowy, poprawia równowagę i koordynację, zwiększa gęstość kości, stymuluje mięśnie i ich wzrost, wzmacnia tkankę łączną oraz zwiększa siłę, stymuluje psychikę, pozytywnie wpływa na wytrzymałość oraz ogólnoustrojową kondycję niż poprawnie wykonany pełen przysiad.” – Mark Rippetoe

17.09.2017 godzina 10:30 – 14:00 siłownia Crosshouse WARSZAWA ul. Ciołka 13

 

Mark ma zdecydowaną rację, PRZYSIAD TO KRÓL ĆWICZEŃ. W raz z drugim ćwiczeniem pchanym (wyciskanie żołnierskie -military press) i dwoma ćwiczeniami ciągowymi (martwy ciąg i podciąganie), tworzy podstawowy, najważniejszy i fundamentalny zestaw ruchów wielostawowych, wykorzystywanych w budowaniu jednostek treningowych praktycznie pod każdy CEL.

Na Naszym ok 3,5h warsztacie omówimy i przećwiczymy powyższe zagadnienia w sposób kompletny. Zrozumiecie dlaczego każdy (bez przeciwskazań zdrowotnych) powinien wprowadzić te elementy do swojego treningu, dowiecie się jakie korzyści niosą ze sobą obydwa ruchy oraz jakie mięśnie główne i mięśnie stabilizacyjne biorą w nich udział. Poznacie prawidłową technikę ruchów fundamentalnych w teorii i praktyce.  Dowiecie się jak przeprowadzać prawidłową rozgrzewkę metodą RAMP, zostaniecie ocenieni prostymi testami wzorca ruchu, a także poznacie techniki mobilizacji użytkowej, służącej poprawie zakresu ruchów w stawach. Zrozumiecie dlaczego rotacja zewnętrzna jest tak istotna i czym różnią się pozycje szeroko-wąsko, low bar, high bar.

Dzięki temu szkoleniu przysiad i wyciskanie nie będzie miało przed Wami żadnych tajemnic. Będziecie rozumieli co robicie, będziecie umieli to robić, będziecie wiedzieć po co to robicie. #trainhardbutsmart #trenujswiadomie #levelup #upgradeyourworkout #trenujswiadomieinnych

Szkolenie polecane dla Wszystkich bez wyjątku. Trenujesz amatorsko, profesjonalnie a może trenujesz innych? To jest wiedza i umiejętności które musisz posiadać.

Każdy uczestnik warsztatów otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia. #zbudujsolidnyfundament

SERDECZNIE ZAPRASZAMY: 17.09.2017 godzina 10:30 – 14:00

HARMONOGRAM SZKOLENIA

I część PRZYSIAD ZE SZTANGĄ NA PLECACH (back squat) 1,5h

część teoretyczna – prezentacja

  • opis ruchu, najważniejsze założenia i korzyści płynące z jego wykonywania
  • prawidłowa technika, mięśnie główne i stabilizacyjne, prawidłowy oddech
  • progresja, pozycje, fazy

część teoretyczno – praktyczna – ćwiczenia

  • prawidłowa rozgrzewka metodą RAMP z oceną funkcjonalną wzorca ruchu
  • mobilność użytkowa
  • technika w praktyce / progresja, pozycje, fazy

PRZERWA 15min

II część WYCISKANIE ŻOŁNIERSKIE (military press) 1,5h

struktura tej części j.w

III część PYTANIA DODATKOWE 15min

Prowadzący: KAROL ROSA

SERDECZNIE ZAPRASZAMY