Serdecznie zapraszamy Was na doskonałe szkolenie dotyczące szeroko pojętej tematyki treningu sylwetkowego.

 

Miejsce : Warszawa klub “Crosshouse” ul. Ciołka 13

Termin : 08.03.2020

Godziny i czas trwania: 8h start: 10:00 zakończenie: 18:00

Cena 499zł – cena obowiązująca do 20.02.2020 lub do wcześniejszego wyczerpania miejsc, cena obowiązująca po 20.02.2020 599zł

Liczba miejsc: 20

 

Kolejna propozycja w Naszej “stajni”, która jak jesteśmy przekonani to absolutny “must have” dla trenerów, trenerów personalnych, instruktorów i wszystkich osób którzy chcą trenować efektywnie, osiągając swoje rezultaty w najwłaściwszy i najbardziej skuteczny sposób.

 Tytułowy temat został potraktowany przez Nas wielopłaszczyznowo. Poruszamy zagadnienia dotyczące aspektów:

  • optymalnych założeń treningu sylwetkowego
  • diety
  • badań lekarskich
  • nawyków dnia codziennego

Dostajecie “know how” co i jak robić żeby sylwetka Wasza, bądź Waszego klienta ewaluowała do  sylwetki oczekiwanej i wymarzonej. Sprawdzone metody i cała procedura na jednym szkoleniu. Koniec z poruszaniem się po omacku w gąszczu metod treningowych, siłownianych maszyn, zajęć fitness. Koniec ze zgadywankami dotyczącymi ilości powtórzeń, serii i ciężaru. Koniec z tysiącem sprzecznych zaleceń i metod odżywiania.

I o ile ważne jest co będzie mówione to tak samo ważne jest kto mówi. Tym większy sztos zaczyna się właśnie w tym momencie, w momencie przedstawienia Wam prowadzących.

Temat został rozłożony na czynniki pierwsze przez 3 osoby, które uzupełniają się w swojej wiedzy i kompetencjach w sposób wręcz idealny. Co ważniejsze wszystkie założenia protokołu dietetyczno treningowego były realizowane przez nich w praktyce z wielkimi sukcesami.  W kilku zdaniach przybliżymy Wam sylwetki Naszych prowadzących.

Sylwia Socha – absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku. Akademicki Nauczyciel Wychowania Fizycznego. Utytułowana zawodniczka sportów sylwetkowych na arenie polskiej jak i międzynarodowej, w tym Mistrzyni Świata Bikini Fitness 2017 Federacji WPF. Dyplomowana instruktorka, trenerka, trenerka personalna. Dziesiątki ukończonych szkoleń treningowych i dietetycznych, a także konwencji i warsztatów, zarówno w roli uczestnika jak i prowadzącego. Założycielka ESFIT Studio w Radomiu.

Emil Tyszko – absolwent AWF, trener, trener personalny, dyplomowany instruktor kulturystki, doradca żywieniowy. Współorganizator warsztatów dietetycznych i treningowych, a także prowadzący szkolenia z treningu personalnego. Założyciel ESFIT Studio w Radomiu. Pasjonat, praktyk i teoretyk, motywator zarażający zdrowym trybem życia i hura optymizmem.

Konrad Kisiel – certyfikowany trener personalny, specjalista w sprawach żywienia i suplementacji, dietetyk Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Na co dzień współpracujący ze sportowcami, a także osobami niezwiązanymi zawodowo z kulturą fizyczną, borykającymi się nie tylko z problemem utraty zbędnych kilogramów, ale również z problemami zdrowotnymi o podłożu hormonalnym i psychicznym. W pracy, oprócz samej diety i układania jadłospisów, Konrad kładzie nacisk na badania i aspekty psychologiczne, które niejednokrotnie mogą blokować cały proces powrotu do zdrowia i osiągnięcia wymarzonej sylwetki. Doświadczenia własne ze sportu zawodowego oraz choroby autoagresywnej którą przeżył, zmusiły go do poszukiwania rozwiązań które dały mu doświadczenie, a przede wszystkim zdrowie i radość. Konrad na co dzień udowadnia że problemy hormonalne, złe rokowania i inne kłopoty natury zdrowotnej da się wyleczyć i osiągnąć wszystko o czym się marzy. 

Harmonogram szkolenia:

  1. Cel i możliwości
  • predyspozycje genetyczne
  • staż treningowy
  • codzienne nawyki w budowie sylwetki
  • sen, stres, urazy
  • aspekt psychodietetyczny
  • otoczenie zewnętrzne, a Nasz efekt

    2. Protokół treningowy

  • fundamenty treningowe
  • rodzaje treningów
  • trening hipertroficzny i jego podział
  • periodyzacja i rozwój
  • czucie mięśniowe
  • najczęstsze błędy

   3. Mikro, makro i mezocykle, czyli jak przygotowywać okresy budowania masy mięśniowej oraz redukcji

  • rekompozycja jako najefektywniejszy sposób poprawy sylwetki
  • kwestie insulinowrażliwości
  • zbawienny wpływ estrogenów w budowie masy mięśniowej

  4. Poprawnie ułożony jadłospis bez badań – czy to możliwe?

  • podstawowe badania
  • rozszerzone badania
  • interpretacja podstawowych parametrów

  5.  Dieta

  • podstawowe makroskładniki w diecie “kowalskiego” oraz sportowca
  • mikroelementy niezbędne do budowania masy mięśniowej
  • jak “rozkręcić metabolizm” czyli jakich substancji potrzebujemy do produkcji energii
  • nie ilość a jakość, czyli dlaczego nie powinniśmy liczyć kalorii a brać pod uwagę ATP

  6.  Suplementy

  • czy suplementy są potrzebne w obecnych czasach
  • codzienne suplementy
  • rozszerzona suplementacja
  • suplementacja mitochondrialna

Serdecznie zapraszamy. Liczba miejsc ograniczona. Pamiętajcie. Najlepsza inwestycja to inwestycja w siebie, w swoją wiedzę i umiejętności, a najlepszy czas na działanie jest teraz.

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat LevelUpAcademy.

#levelup #trenujswiadomie