Miejsce: Warszawa THE MO ul. Przasnyska 6b wejście C

10.03.2018 – 11.03.2017 godzina 11:00 – 19:00

Szkolenie “Kettlebells” polecamy dla wszystkich obecnych i przyszłych trenerów, trenerów personalnych, instruktorów zajęć grupowych, a także trenujących amatorów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, przenosząc się w temacie kettli na wyższy level.

Uwaga!

Tylko do 20.02.2018 cena to 399PLN!!!
Do 2.03.2018 cena to 459PLN!!
Do 3.03.2018 cena to 499PLN

ilość miejsc ograniczona

Data szkolenia to: 10.03 - 11.03.2018

Mała grupa, sto procent korzyści ze szkolenia. Tylko 16 miejsc.

Legitymacja instruktorska zgodna ze wzorem MEN.

Certyfikat ukończenia szkolenia instruktorskiego.

 

 W ostatnich latach kettle przeżywają istny renesans. Stało się tak za sprawą bardzo popularnego crossfitu, który na dobre zagościł do Naszego kraju kilka lat temu, zyskując ogromne rzesze wiernych fanów. Obecnie crossfit i jego odmiany, a także zajęcia z użyciem kettli występują praktycznie wszędzie. Male osiedlowe siłownie, crossfitowe boxy, duże sieciowe fitness cluby – wszyscy wprowadzają zajęcia z użyciem odważników kulowych.

Dlaczego Nasze szkolenie?

Przede wszystkim dlatego że jest prowadzone przez Mistrzynię Świata, zawodniczkę i trenerkę Olę Łabędź, która ma ogromne doświadczenie, wiedzę i praktykę w treningu z kettlami. Ponieważ Nasze szkolenie gwarantuje Wam poznanie technik, progresji i metodyki ruchów od najlepszych, w bardzo przystępnej cenie i kompletnie przygotuje Was do pracy z grupami i klientami indywidualnymi, wykorzystując ćwiczenia z użyciem kettli.

Najlepsza inwestycja to inwestycja w siebie. Nie idąc do przodu cofasz się do tyłu.

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA

Dzień I 8h

1. Pozytywne aspekty pracy z odważnikiem – jak zachęcić Klientów.
2. Rozgrzewka i mobilizacja – archetypy ruchów: Squat, Deadlift, Push Press
3. Ułożenie odważnikami względem ciała oraz ciała względem odważnika – pozycja stojaka, chwyt kettla, false grip
4. Nauka ruchu: Push Press
5. Nauka ruchu: Goblet Squat
6. Nauka ruchu: Deadlift
7. Nauka ruchu: SDHP
8. Klient i jego poziom – dostosowanie wykorzystania ćwiczeń z odważnikiem do poziomu Klienta
9. Nauka ruchu: Swing i jego wariacje (Overhead, One Arm)
10. Nauka ruchu: Clean i jego wariacje (double arm clean, long cycle intro)
11. Nauka ruchu: Turkish Get Up.
12. Wykorzystanie odważnika w codziennym treningu – urozmaicenie, stabilizacja – KB pushup, KB HSPU, KB one leg deadlift, KB renegade row, KB man maker, KB overhead squat, KB overhead lunges, Windmill
13. Trening z odważnikiem.

Dzień II 8h

1. Rozgrzewka i mobilizacja do ruchu – Goblet Squat
2. Metodyka nauczania ruchu, regresje i progresje – Goblet squat
3. Rozgrzewka i mobilizacja do ruchu – Deadlift + SDHP
4. Metodyka nauczania ruchu, regresje i progresje – Deadlift + SDHP
5. Rozgrzewka i mobilizacja do ruchu – Push Press
6. Metodyka nauczania ruchu, regresje i progresje – Push Press
7. Rozgrzewka i mobilizacja do ruchu – Swing i jego wariacje
8. Metodyka nauczania ruchu, regresje i progresje – Swing i jego wariacje
9. Rozgrzewka i mobilizacja do ruchu – Clean
10. Metodyka nauczania ruchu, regresje i progresje – Clean
11. Rozgrzewka i mobilizacja do ruchu – Turkish Get Up
12. Metodyka nauczania ruchu, regresje i progresje – Turkish Get Up

Każdy uczestnik szkolenia instruktorskiego otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia, a także spersonalizowaną legitymację instruktorską.

 

Prowadząca: OLA ŁABĘDŹ

SERDECZNIE ZAPRASZAMY